selamat tinggal :')

Assalammualaikum .....




 posting hari ni agak menyedih kan :( ... well , dayah dahh break dengan hairi . kali ni series break . hari ni dah masok 3 hari dayah takde contact dia langsong . mybe dia bolehh hidop kan dayah takde . hmm dah tak jodohh lah katekan . mungkin dayah bukan yang terbaik untok dia . maklumlahh dayah ni perangai buruk , berbadan besar . tak cantek kan . hmmmm :'( tersangatlahh merendah diri sekarang ni . disebabkan kelemahan dayah tuu dayah tak kekal dengan dia . selama 4 tahun lebih dayah cuba sedaya upaya kekalkan tapi patah separuh jalan jugak . ape bolehh buat kan ? menagis ? jangan cakaplahhh . dayah dah takde airmata lagy dah . cuma kesal , kecewa yang teramat sangat jadi peneman dayah sekarang ni . ketawa ? senyum ? dayah buat cuma pura pura je . tak mampu lagi nak buat sume sume tuu lagi . mungkin seminggu  lagi okayy lahh dayah kot . :(


dayah hundred percent membetolkan ayat dekat atas tuu :) . betol sangatlahh tuu ayat tuu . dayah telraluu sayang kan dia melampaui diri dayah sendiri . semua jiwa dan raga dayah sume dayah bagi dekat dia .kepercayaan , kesetiaan . takyah cakaplahh . bukan Hairi tak buat macam tuu , cuma kelemahan dayah dia tak bolehh terima seadanya . apa lagi dayah nak buat ? nak salahkan takdir ? dayah sapa nak cakap macam tuu . redha jelah . ahhhh ! nak terima ni sume susahh sangat sangat . dayah tak tahuu nak buat apa lagi dah . TUHAN tempat dayah ngaduu , tempat mintak kesabaran . hmmmm . :(


 Mohammed Hairi B. Hassan

" awak dah jadik sejarah saya sekarangg . padahal saya tunggu nak sambot harijadi awak punya lah beria-ia .awak dah malukan saya depan kawan awak ? saya tahuu saya memangg tak layak untuk awak . tapi saya tak pernah malukan awak depan kawan saya . saya sanjung-2 awak depan parents saya and kawan saya . tapi balasan saya dapat . ye kalau saya marah saya melampui batas . tapi kalau awak tak mulakan saya tak akan mulakan jugak . maafkan saya ye sayangg . apa pon selamat hari jadi esok ye . selamat tinggal " .

* suara hati saya :(